21.08.2011

Stilling ledig: Sherpa for hornist

Jeg har litt mange forskjellige slags oppdrag for tida og må derfor øve på tre instrumenter: Et stykk "normalt" waldhorn, et naturhorn og en wagnertuba. Dette er litt av et prosjekt, i og med at jeg ikke øver hjemme. Jeg må nemlig ta med meg alt dette på buss og trikk for å komme meg til øvingshotellet på Schous plass. Det er spesielt morsomt når jeg har en tuba på tvers i midtgangen, et horn på ryggen som sperrer forbigående trafikk og et til som bare er i veien sånn generelt. Når i tillegg en barnevogn eller to skal inn eller ut blir sirkuset komplett. Er det noen som kjenner en sherpa??


Jeg har sagt "Tschüss" og "Auf Wiedersehen" til Tyskland for denne gang og har flyttet tilbake til Norge og Oslo (in my heart:). Den herlige følelsen av endelig å ha ankommet et sted kommer først når den viktigste delen av flyttelasset er på plass og kan betraktes, beundres og benyttes. Nemlig: Biblioteket.


- Mari


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar