21.06.2011

CD redigering med tenThing

Hei fra høyt oppe i lufta!
Noen ganger er det mye som flakser rundt der oppe mellom ørene, og noen ganger er det vanskelig å bare få tak i det slik at vi kan ta hånd om det og sette det fri så det kan flakse ut av hodet vårt for godt... Jeg er inne i en slik periode. Har egentlig hatt nesten fri siden 30.mai, men vi vet jo alle at fri aldri er fri. Møter, små oppdrag og bare prøve å være sosial og normal når man er hjemme er viktige ting - boka fyller seg lett opp. Jeg er på vei til Glascow, tilbake på veien. Vil nok egentlig si at jeg er på veien helt frem til jul. Ekstra gøy er det at mye av denne reisingen blir med mine fantastiske tenThing jenter! England, Tyskland, Italia og nesten hele Norge får besøk av oss, det skal ikke bli forbigått i stillhet! Og i Norge kommer debutplaten vår på EMI Classics til høsten rett før den store Norgesturneen. Vi gleder oss enormt!
Når man reiser mye lærer man seg til å gjøre vanlige gjøremål og kontor arbeid på fly og andre transportmidler. Her oppe mellom skyene skriver jeg tilbakemelding til vår produsent på 1editen på plata. Sennende og krevende arbeid. Man blir alltid veldig nærsynt i slike prosesser, me. Forhåpentlig blir resultatet noe folk kommer til å like! Reportoaret er hvertfall variert og likanes ;)

Ser ut som fest setebeltet skiltet lyser, da må jeg nok pakk sammen iPaden (fantastisk redskap på tur, men den stavekontrollen gjør meg gal!)

Tjohei fra Tine

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar