30.05.2011

Å ligge til lading.....

Hallo der ute på verdensveven :) Her har mai blitt brukt i stort sett vannrett stilling,lite korps og andre artigheter kan man si. Kroppen fant ut at jeg,dama med udefinerbar ADHD-ish oppførsel og energinivå fra steinalderen,måtte legge inn årene og H V I L E....oh grøss. Men skal jaggu si at dama har fått lada opp ,siste halvdel av forrige uke( da var ladeperioden over,og vel så det) så fikk jeg vaska huset tre ganger på en dag,stekt vafler OG kjørt innom halve Råholt og fora opp venner og kjente. Søndag,da var det på tide med litt regnskap.Åjada.Hadde så mye energi at da gadd jeg lete meg fram til utsettelsesknappen på Altinn :D hæhæ.... Idag skulle jeg liksom være flink å legge ut bilder fra heimen her,men ...ironisk nok,etter at jeg har fått lada opp batteriene mine,så er kameraet dødt som ei gammal sild,og jeg FINNER IKKE LADER'N!!! Xoxo,panzermamma Maren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar