11.04.2011

Korps er gøy!

I de siste ukene har det meste av min tid gått med til korps. I helgen var det korpskonkurranse og etter mye øving og terping på notene, spilte mine søte små musikanter seg til topps i 3.divisjon:) Også skolekorpset til min kjære mann vant sin divisjon (1.divisjon), så det var stor stemning i familien Røssland når resultatet var klart! Helgen ble toppet med vårkonsert og mine små aspiranter satt spente på scenen og skulle vise hva de har lært siden i høst. Med Tre små kinesere, Bånsull, Tordenskjold mars og Blå Blues ble også dette en suksess. Alle foreldrene var iallefall superstolte av sine barn.

Nå er det tid for marsjsesongen, og jeg må friske opp mine egne marsjeringskunster før øving i dag. Venstre fot først, var det ikke slik? Korps, rett, hvil, tre av, venstre om....ja det blir marsjering i stua i dag:)

Hilsen Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar