12.04.2011

Studie i alenemammatilværelsen

Jeg må si at jeg har fått en helt ny beundring for alle alenemødre der ute i den store verden dette året her.Nå er ikke jeg alenemamma på riktig,men jammen meg har jeg fått prøve i lange perioder av gangen åssen det er.Frilansenke kan det også kalles ,når jeg tenker meg om...:) Her går det i hundre med en meget aktiv og fantastisk ettåring og masse masse jobb i tilegg. Derfor har jeg måttet ta grep når det gjelder å få øvd nok,noe som er en daglig kamp mot klokken om jeg må si det selv. Så her har nattlige serenader blitt avfyrt kl 2400 og senere,til naboenes store glede! Hva er bedre enn litt Arban kl 0030 natt til mandag? Eller hva med liflige flexiøvelser i høyt register i håp om å finne ut hvordan en perfekt shake i storbandsammenheng skal låte? Eller et par stødige ansatsøvelser spilt så sterkt at fanden på flatmark flykter:D ...selv om vi har enebolig så er det ikke lydtett her...innimellom tror jeg dette er grunnen til at den eneste naboen vi har som snakker med meg er Laila på 86 ,hun er søt ,sprek ,koselig og ikke minst : TADDAAAA ! TUNGHØRT!!!! :) Nei,får frese ned i kjelleren og vekke de andre naboene.Klokka er 0003 og det er på tide med MUSIKK TIL FOLKET! YES!!! Maren,ADHD light at the moment

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar