11.03.2011

Lady bla bla,det er meg det!

I dag er dagen der jeg har skrevet tusen blogginnlegg og sletta det etterpå.Ja,for er bare tull alt jeg har prøvd meg på så langt. Starta saftig ut med et voldsomt flexibarnehageforsvar (jeg har lilletrollet i en barnehage som er åpen til 2100,noe som ifølge noen betyr at jeg er en elendig mamma ) og gikk raskt tilbake på det da det så ut som jeg drev valgkamp .
Så var planen å skrive noe festlig om dagens øving,men det var liksom ikke noe å hente der heller,ikke noe å rulle seg rundt på gulvet i latter over hvertfall ( eller,det kommer vel an på øret som hører hehe....)
Her i stugun har det med andre ord ikke skjedd superspennende ting siden Spellemann,herrmin hatt det var moro!
Trur jeg sjelden har vært så livredd for at et sceneteppe skal gå opp,men det var fantastisk bare vi fikk begynne å spille!!Jatakk til flere slike oppdrag :)
Håper dere har en fin kveld alle sammen - nå skal jeg ta meg en fredagsøl og se Gullrekka! :)

Hilsen Maren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar