07.03.2011

Tilbake til virkeligheten

Det er mandag. Etter en uvirkelig lørdag med opptreden i Oslo Spektrum skal jeg nå nyte tre dager i operaen i Oslo med ballettforestillinger hver kveld. Så skal jeg reise tilbake dit hvor jeg egentlig bor, nemlig i den lille byen Siegen i Tyskland.

Jeg har vært i Oslo i tre uker nå, jeg har vent meg til å snakke norsk igjen og vent meg til det rare, koselige livet i den egne lille verdenen som er Norge. Men jeg har bare vært her for å jobbe, så snart bærer det tilbake til Tyskland igjen. I Siegen har jeg fast jobb som hornist i et lite symfoniorkester som har konserter rundt omkring i fylket Nordrhein-Westfalen.

Jeg har ikke fått sett TV-opptaket fra Spektrum enda og er veldig spent på hvordan det ble!

- Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar