21.02.2011

Organismen tenThing!

Nå har jeg sittet foran dataskjermen i ca 20 minutter… Har prøvd å finne noe å skrive om i dette innlegget til bloggen vår. Jeg har skrevet noen setninger før jeg har forkastet det og prøvd på nytt.
Å blogge er vel ikke akkurat det jeg har gledet meg mest til. Har aldri blogget før, leser aldri andres blogg, lider ikke av skrivekløe og sprudler ikke akkurat over av morsomme historier. Men i dag er det min tur, så da er det vel bare å kaste seg uti det. Jeg er kanskje en av ensemblets minst munnrappe sjeler, som ikke prater i tide og utide. Jeg tenker meg nøye om før jeg sier noe og holder som regel munn om jeg ikke har noe viktig på hjertet. Hvem skulle trodd jeg var nordlending? Ikke kan jeg lire av meg særlig saftige fraser heller. Heldigvis har vi andre i ensemblet som tar seg av den biten der (..og vel så detJ).
Nå har jeg altså fått beskjed om å blogge og er fri til å skrive om hva jeg vil, nesten da. Det skal vel ha noe med tenThing å gjøre, eller om livene til oss i tenthing. Det er vel med blogging som med alt annet at øvelse gjør mester, så uten å love for mye skal jeg prøve å presse ut noen gullkorn som dere kan kose dere med utover vårenJ.
Du som følger med på bloggen vår vil snart forstå at tenThing ikke bare er et ensemble med 10 kvinnelige messingblåsere. TenThing har i løpet av disse årene vi har eksistert utviklet seg til å bli et fenomen. Vi sier sjelden at vi skal ”spille med tenThing” men heller at vi skal ”tenThinge”… Vi sier heller ikke at vi ”spiller i tenThing” men at vi ER tenThing! Det er akkurat som tenThing er, for å sitere Tine, en organisme. Når vi møtes for prosjekter kan det bli ganske intenst, for da gjør vi det meste sammen og vi deler alt. Man kan vel si at tenThing har blitt venninna vår som man kan dele både gleder og frustrasjoner med. Vi har det i alle fall veldig moro sammen, og håper at du som følger med på bloggen også hygger deg når du leser om livet til organismen tenThing.
Hilsen Tone-tromboneJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar