27.02.2011

Planlegg i god tid :)


Heihopp! Da var det jammen min tur til å skrive innlegg! Har tilbrakt en uke i fjellheimen (dvs. inne i en hytte i fjellheimen… hihi…), uten nett, og med bare halvveis telefondekning, og er derfor den siste i ”bændet” til å skrive! Kjenner at jeg gleder meg litt til å følge denne bloggen altså, og håper igrunn at det er flere enn oss selv som kan få glede av dette! For sånn reint ubeskjedent så synes jeg jo at vi er en super samling fine jenter (damer? Som bandets NEST eldste burde jeg kanskje si det…)

tenThing er vårt eventyr! For min del må jeg si at det er med litt skrekkblandet fryd at man i desember 2010 kan få spørsmål om vi kan sette av en periode i oktober 2012 til konserter i Italia. Skal vi se… Min relativt nyfødte datter er da to år. Tja, vi kan vel få til det, kan vi ikke? Hihi… 

Slenger med et bilde av oss! Kan kanskje illustrere de forskjellige personlighetene?



Hilsen Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar