26.02.2011

Trøttere en trøttest...

Det høres jo veldig flott ut - jeg har jetlag! Altså: man må ha befunnet seg et eksotisk sted langt unna vår egen tidssone... Det har jeg forsåvidt, jeg har vært i USA. I hovedsak New York (for en by!!), først og fremst jobb, men litt ferie også. Det er jo dette som er en av de beste tingene med å være omreisende musiker - man får sett så mange steder! Men det jeg skulle skrive om: Jetlag... jeg er rammet noe voldsomt nå. Dere skulle alle sett meg på Arlanda i går (4 timer venting på neste fly grunnet forsinkelser fra NYC), jeg klarte rett og slett ikke holde øynene åpne. Jeg satt i restauranten og sov i en heller ubehagelig liggestilling i den forsåvidt behagelige stolen - til stor humring og begeristring for de som skulle boarde flyet til KBH ved siden av... Prøvde å holde meg anstendig, men du kommer til et visst punkt der forfengligheten lenger ikke strekker til.. Med åpen munn og ugrasiøse nakkebevegelser sov jeg. Jeg sov også på flyet fra Arlanda til gardermoen, sov 12 timer i natt og er fortsatt trøtt. Gleder meg bare til jeg kan legge meg i kveld! Skal bare øve litt først...

Salig hilsen Tine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar