28.02.2011

UTENATBONANZA!

Hallais i luken godtfolk!


Da er det bare noen små dager igjen til tenThing og Christiania String Swing Ensemble skal gjøre Spellemannskvelden komplett hva underholdning angår,og idag kom ferdige noter fra sjølveste Storløkken :) (ååååååååååå LANG SETNING GUTTÆR!)

Starten ser slik ut

...og resten av sidene skal jeg lære meg utenat i morgen . Jaura Laura,gleder meg så massemasse!Må bare skru på utenatkanppen og trykke lagre etterpå slik at alle tutter og bærter og dubaduba toner(litt jazzy greier og her se....) kommer på rett plass til rett tid.
Får håpe de sender innslaget på TV,det er jo ingen hemmelighet at de kutter MYE i showet,det er masse som de ikke viser på TV. Men tror da vitterlig de kommer til å sende oss, kan jo ikke la være syns jeg ;)

Ellers så har jeg kommet igang etter vinterferien,litt hardt å starte med en 12 timersdag etter en hel uke med ferie hjemme og i Riga... kalles sjokkterapi tror jeg.

Må nesten legge ved bilde fra Rigaturen til meg og mannen,feiret at vi har vært sammen  i 5 år,og da bestemte han at SIGAR,det er noe man røyker da... det så slik ut. We are stylish,heh?

Jupp,da skal gamletrollet legge seg,lang dag i morgen og :)
Hilsen Maren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar